Shop Mobile More Submit  Join Login
Ninja Birthday Card.

Not really meant for anyone, but the idea was cute so I animated it before I forgot.

So if it's your birthday today: Happy Birthday! :party:

Music by Jul-Zen with his permission.
Add a Comment:
 
:icontuffmuffins:
TuffMuffins Featured By Owner Jun 5, 2011  Student Digital Artist
Ohhhhhh....... I get it! They're NINJA.....
Reply
:iconshimmeringrivers:
ShimmeringRivers Featured By Owner Apr 14, 2009  Hobbyist
*cries* it isn't working! T.T the movie won't load...
Reply
:iconpiro1122:
Piro1122 Featured By Owner Jun 6, 2008  Student
Weird...I can't see this one...I'm sure its cool though!
Reply
:iconbadcherub:
badcherub Featured By Owner Mar 24, 2008
me neither....
Reply
:iconfoxtrot-wolfwhistle:
Foxtrot-wolfwhistle Featured By Owner Aug 28, 2007
Aww it's not working :(
Reply
:iconluckygirl122693:
luckygirl122693 Featured By Owner Aug 1, 2006
...Nothing ever came up for me...o.o
Reply
:iconqueenofthedragons:
QueenOfTheDragons Featured By Owner Jan 17, 2007
me either *cries*
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Nov 7, 2005
hahaha thats really cute XD i love the stuff he does when hes in that window/doorway, i forgot wat it was D: lol anyhow, i hope u do that other one XD
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Nov 7, 2005
Well, it's in planning... still need good music and a good story XD
At the moment there are just ideas floating in my head XD
Reply
:iconsnowbunnyluv:
snowbunnyluv Featured By Owner Nov 8, 2005
lol i see i'm sure youll come up with something good! you always do XD and you find the awesomeest music XD like in the ninja one~!
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Nov 8, 2005
XD!
I just love CTGMusic =D
Reply
:iconguilty-mind:
guilty-mind Featured By Owner Oct 25, 2005
awww .. thats sho cute!
my friends birthdays coming up ... good thing i found this XD
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Oct 26, 2005
XD
It's an old one, but I still think it's cute too =D
Maybe I should make a sequel o_o
Reply
:iconguilty-mind:
guilty-mind Featured By Owner Oct 26, 2005
yeahh maybe you should ...
actually you SHOULD
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Oct 26, 2005
Lol, ok!
<< notes it down in her journal >>
Reply
:iconguilty-mind:
guilty-mind Featured By Owner Oct 26, 2005
haha <3
Reply
:iconbluefireflie:
bluefireflie Featured By Owner Oct 19, 2005
That was so cute! I love his little loading dance!
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Oct 21, 2005
HehXD
:: does the ninja dance ::
Reply
:icondeer50:
Deer50 Featured By Owner Oct 14, 2005   Artist
lol
Reply
:iconprincess-mia62:
princess-mia62 Featured By Owner Sep 27, 2005  Hobbyist Traditional Artist
I think I might die from you and your cute flash pictures!
This one tops all others(except maybe the bear)!
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Sep 29, 2005
<<giggles >>

I should make more movies about this little ninja o_o
Reply
:iconprincess-mia62:
princess-mia62 Featured By Owner Sep 29, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Yess'm!
Reply
:iconjontukka:
Jontukka Featured By Owner Apr 7, 2005
aaawwww that so very cute ninja.....and cool :O
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Apr 9, 2005
Lol, thanks! :D
Reply
:iconkewl-timber:
Kewl-timber Featured By Owner Apr 1, 2005
lol i almost feel bad for the ninja
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Apr 3, 2005
XD
Well... he just finished his first "How to be a ninja" course... he's doing pretty good for a beginner XD
Reply
:iconkewl-timber:
Kewl-timber Featured By Owner Apr 3, 2005
really? XD
Reply
:iconnatyismyhero:
natyismyhero Featured By Owner Mar 28, 2005
oh my god that is adorable!
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Mar 29, 2005
XD
Thanks!
Reply
:iconsky665:
sky665 Featured By Owner Mar 27, 2005  Hobbyist Filmographer
Haha- kute XP
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Mar 27, 2005
Thanks!
:dance:
Reply
:iconkole87:
Kole87 Featured By Owner Mar 23, 2005  Hobbyist Traditional Artist
awwww....
TOO bad I didn't see this Feb. 28TH
THAT WAS SOOO CUTE.
very creative :star::star::star::star::star:
:+fav:
especially like when he falls off the roof.
THIS ROCKED. GREAT JOB
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Mar 24, 2005
Thanks so much!!
:: does the Ninja Boogie ::
XD

Thanks for the :+fav:!
Reply
:iconkole87:
Kole87 Featured By Owner Mar 24, 2005  Hobbyist Traditional Artist
LOL :ninja:
:spyed2: :katana::ninjabattle: :ninjastar:ninjaeat:
Reply
:iconmayarapa:
mayarapa Featured By Owner Feb 13, 2005
i watched this little movie and after that i realized that today is my birthday. i just forgot it for a while:p
so, thx for the greetings*gg*
Reply
:iconmayarapa:
mayarapa Featured By Owner Feb 13, 2005
i watched this little movie and after that i realized that today is my birthday. i just forgot it for a while:p
so, thx for the greetings*gg*
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Feb 14, 2005
Lol!

Happy Birthday!!!!
<< sends clumsy ninja's your way >>
XD

I suggest: RUN!!
Reply
:iconweaksid:
weaksid Featured By Owner Feb 7, 2005
I Liked That! It was cool! Awesome Job!! Keep it up :D
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Feb 7, 2005
Thanks!
Reply
:iconmoonbeambliss:
MoonbeamBliss Featured By Owner Jan 24, 2005
HAH! That was so frickin' funny! :XD:
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Jan 24, 2005
Lol, thanks!
^_^
I like my flash with a bit of humor ;)
Reply
:iconnitney-san:
nitney-san Featured By Owner Jan 22, 2005
lol ^^
that was soo cute
I liked teh part where the little ninja was random around the window
and all the other parts of it :nod:






------------------------------

flash for dummies
:^^:
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Jan 24, 2005
Lol, thanks!!
I just wanted it to be a nutcase Ninja XD
Just as nutty as I am ;)
Reply
:icongreenfroggies:
greenfroggies Featured By Owner Jan 22, 2005   General Artist
XD
Reply
:iconakio-chan:
Akio-chan Featured By Owner Jan 20, 2005
Ooopsie! I meant :+favlove:
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Jan 21, 2005
<< pokes the heart >>

That's ok! I got the idea ;)
Reply
:iconakio-chan:
Akio-chan Featured By Owner Jan 20, 2005
:favlove: The surrender was so sweet! :aww:
Reply
:iconmadelief:
madelief Featured By Owner Jan 21, 2005
Thanks so much!
Reply
:iconpenny-cat-uk:
penny-cat-uk Featured By Owner Jan 17, 2005   Filmographer
sweet
Reply
:iconsythiel:
Sythiel Featured By Owner Jan 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
Aw, it's adorable.
I think he's just started his ninja career. I mean, aren't they s'posed to be like extra silent people ? :D
Anyway, I love it. :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 1.1 MB




Details

Submitted on
August 21, 2004
Image Size
1.1 MB
Resolution
400×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,023
Favourites
51 (who?)
Comments
124
Downloads
2,569
×